Știrea serii: Amendă pentru ANTENA 1 în cazul ”Vulpița” - ”Spectacol al degradării umane“

Urmăriți-ne pe
НовостиTelegram
Serialul a fost urmat de un mare număr de reclamații, urmate de rapoarte de monitorizare, în urma cărora s-a constatat încălcarea legii audiovizualului

BUCUREȘTI, 18 feb - Sputnik, Evan Răutu. Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis sancţionarea postului Antena 1 pentru serialul ”serialul Vulpiţa” difuzat în cadrul cunoscutei emisiuni ”Acces direct”.

Dozhd TV employees broadcast channel's programs from their studio - Sputnik Moldova-România
Societate
Știrea nopții: Amenințare cu BOMBĂ la sediul Antena 1 și Gazeta Sporturilor!

Jurnalista Dorina Rusu, membru CNA, a definit așa zisul serial ca un ”Spectacol al degradării umane.

”Ce am văzut aici este un spectacol al degradării umane“, a declarat Dorina Rusu.

Serialul a fost urmat de un mare număr de reclamații, urmate de rapoarte de monitorizare, în urma cărora s-a constatat încălcarea art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului în 17 ediţii ale emisiunii "Acces Direct".

Cunoscutul om de televiziune Radu Herjeu, membru CNA, a precizat pe Facebook decizia luată în acest caz:

”Pentru încălcarea legii în mod grav şi repetat (multiple articole privind protecţia minorilor şi respectarea demnităţii umane), în emisiunile "Acces Direct" din perioada 13.01-6.02, şi ţinând cont de antecedentele numeroase, am propus sancţionarea postului Antena 1 cu 100.000 de lei (maximul pentru articolele din cod invocate). Amenda a trecut cu 9 voturi (unanimitate)”.

În aceeași ședință, PRO TV şi Pro Cinema au fost amendate ambele cu 200.000 de lei pentru pentru depășiri ale spațiului de publicitate. Cele două, posturi au încălcat dispoziţiile art. 35 alin. (1) din Legea audiovizualului nr. 504/2002:

”Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date”.

Tot azi, posturile Antena 1 şi TVR 1 au fost sancţionate cu câte o somaţie publică.

Fluxul de știri
0